Saturday 17 March 2012

Cuti sudah bermula(^__^)

Yahooo suka nyew diriku ini hih exam sudah pon tamat hihi  :).Rasa hilang semua beban dalam otak aku ni.Ilimu aku semua dah abiz dicurahkan dekat paper exam tu rasa dah kosong otak aku ni hihih :p.Lepas ni rasa nak tido sampai lebam Al maklumlah stdyhard samapai x ckop tdo.Nak dijadikan cter spajg mggu exam ni aku dah kawan-kawan ku Eyra,Bubu,Leen and Dania stdy samapai ke 5pg gila lah rajin kan kitaorg ni,Ini lah padah nyew kalau stdy last2 minit kan  padan muka kitaorg.tapi bersyukur lah jgk kitaorg blh jwb exam tu hihi tapii x tahu lah btol ke x jawapan yang kitaorg berikan tu.Ada jugak yang main bedal jew janji jawab dari kosog jew paper tu kan kan kan :).



ini lah budak yg selalu tdo lambt stdy hard u all (^__^)


So cuti dah bermula aku pun dah bercadang nak cari kejew mmg x lah nak dok rumah jew making kembang lah badan aku yang bam-bam ni hihi ;p silap-silap blh jdi mcm adibah nor hihih.Tapi sementara ni aku dah ditugaskan menjadi Bibik sementara dkt rumah buat kjew2 rumah xpew upah hihihi tapi dpt pahala lah tlg mak aku kan xyah lah mak aku susah2 nak kms rumah,basuh bju dan lain2 lagi ank solehhahahah tol aku ni (prasan dah).
So sampai disini contgan aku ni blog ini hihi Wasalam drp Bam2 gurlz(^___^)

2 comments:

  1. Stdy gler2 laa ni,dekan laa sem dpan ni nmpknye,huhu
    Elok laa keje dri dok ruma je xbuat apee bsarkn bdan anda itu hehe
    #samapai yee...oke

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkkk samapi lah k :PPPPPP.Dekan lah sgt kan hrap2 lah tpy x kot(^__^)

      Delete